Možnosti odběru zboží
1. Závoz k zákazníkoviZákazníci společnosti TRAFFIC si mohou nechávat zboží zavážet ze dvou distribučních středisek, v Pardubicích a v Brně. Zboží zavážíme zdarma při odběru nad 5.000 Kč bez DPH. Závozy jsou uskutečňovány každý pracovní den na základě objednávek, zpravidla do 24 hodin od objednání zboží nebo dle rozvozového plánu.
2. Přímý nákup na vzorkové prodejně
Naši zákazníci si také mohou nakoupit v našich vzorkových prodejnách v Pardubicích a v Brně, kde je veškeré nabízené zboží vystaveno. Pokud chcete urychlit tento nákup, nabízíme vám možnost zavolat si přímo na jednu ze vzorkových prodejen a nahlásit svou objednávku, která bude do doby vašeho příjezdu připravena k odběru. Adresy, umístění na mapě a telefonní kontakty naleznete v sekci kontakty.
Chceme být místem, které Vám opakovaně poskytne pohodlný a rychlý nákup do Vaší společnosti.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Udělejte nákup za bezkonkurenční cenu!
Možnosti objednávání zboží
Objednávku u naší společnosti můžete vytvořit několika způsoby1. Objednávka přes E-shop
2. Rychlá objednávka
3. E-mailem
4. Telefonicky
5. Faxem
6. Předáním objednávky našemu řidiči nebo obchodnímu zástupci
Pravidelné volání
Služba pravidelné volání je určena pro zákazníky, kteří nechtějí myslet na to, že musí objednat zboží a navíc ušetří za telefonní poplatky. Stačí nahlásit u telefonní operátorky požadované termíny volání a naše telefonní operátorky vám zavolají pro objednávku.
Připomínky, náměty, stížnosti
Stále se snažíme zlepšovat kvalitu našich služeb, a proto pokud nejste s něčím u naší společnosti spokojeni nebo máte nějaký námět, co bychom měli zlepšit, kontaktujte prosím svého obchodního zástupce nebo můžete kontaktovat přímo vedení společnosti na e-mail: info@traffic.cz
Kontakt pouze pro E-shop společnosti Traffic, a. s.:
Telefon pro e-shop: 467 770 070
E-mail pro e-shop: b2b@traffic.cz
V e-shopu mohou nakupovat pouze podnikatelé s platnou registrací.
Kontakt na reklamační oddělení.
Od 1. 2. 2016
MOŽNOST MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPORU PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se Zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, kterým může zákazník spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na internetové adrese České obchodní inspekce.
Podle současné právní úpravy obchodních podmínek.